В основі мовлення лежить не тільки фонематичний слух , артикуляційний уклад тощо, але й ритм.
Візуально-ритмічні ряди є послідовно викладеною серією предметів. Наприклад:
1:1 - 🍁🌸🍁🌸🍁🌸🍁🌸
1:2 - 🍎🍋🍋🍎🍋🍋🍎🍋🍋🍎🍋🍋🍎
та інші.
За допомогою них дитина може візуально побачити послідовність, ритм і це допоможе навчитися перемикатися. Робота ритмами - один із етапів запуску мовлення , корекції порушень складової структури слова, розвитку просторових уявлень, логічного мислення тощо.
Викладаючи ритмічні ряди ,діти без проблем навчаться перемикатися і з одного звуку на інший, зі складу на склад, зі слова на слово.
Початковим етапом роботи є горизонтальний (потім вертикальний) ритмічний ряд. Коли дитина впевнено справляється з візуально-ритмічним рядом на горизонтальній і вертикальній площині , можна розпочинати роботу з ритмічним колом.
Немає коментарів:
Дописати коментар