Під час корекційних занять з дітьми старшого дошкільного віку та молодшого шкільного віку особлива увага звертається на розвиток графомоторних навичок.
Графомоторика - це не тільки розвиток дрібної моторики. Дане поняття набагато ширше і включає в себе: спосіб утримання олівця/ручки, силу натиску при малюванні, точність, ритмічність, темп і плавність рухів. Крім того, важливі довільність рухів і розвиток супутніх умінь, без яких не вийде ні малювати, ні писати: зорове сприйняття, увага, рухові навички.
Графо-моторні навички та письмо - найвіртуозніший вид заняття (мистецтва), який неабияк впливає на формування структури кори головного мозку!
Дрібна моторика рук пов'язана з розвитком певних ділянок головного мозку, які відповідають за формування багатьох психічних функцій. Василь Сухомлинський справедливо стверджував, що розум дитини знаходиться на кінчиках її пальців. Отже, чим краще сформовані дрібна моторика, графо-моторні навички та письмо, тим краще розвивається мозок дитини і навпаки.
Немає коментарів:
Дописати коментар