Серед різноманітних порушень мовлення у дітей дошкільного віку одним з найбільш важких для корекції є порушення складової структури слів. Цей дефект мовного розвитку характеризується труднощами в вимові слів складного складового змісту (порушення порядку складів у слові, пропуски або додавання нових складів або звуків). Порушення складової структури слова зазвичай виявляється при логопедичному обстеженні дітей із загальним недорозвиненням мови. Як правило, діапазон даних порушень варіюється: від незначних труднощів вимови слів складної складової структури в умовах спонтанного мовлення до грубих порушень при повторенні дитиною двох-і трискладових слів без збігу приголосних навіть з опорою на наочність.
Під час корекційно-розвиткових занять з розвитку мовлення проводимо корекційну роботу з подолання порушень складової структури слів . Робота складається з розвитку мовнослухового сприйняття і моворухових навичок. Свою роботу я будую в два етапи:
– підготовчий; мета даного етапу - підготувати дитину до засвоєння ритмічної структури слів рідної мови.
- корекційний; мета цього етапу - безпосередня корекція дефектів складової структури слів у конкретної дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар