Успішність фізичного, розумового, мовленнєвого й естетичного розвитку дітей значно залежить від рівня їх сенсомоторного розвитку. Нині ж констатуємо доволі невтішний факт: у більшості дітей виявлено загальне сенсорне відставання, а також слабкий розвиток дрібної моторики рук. Рухи рук дітей часто незграбні, співвідносні рухи неузгоджені, пальці рук недиференційовані і слабкі. Така моторна слабкість часто призводить до затримки мовленнєвого розвитку дитини, а в надто запущених випадках — і психічного. Під час корекційних занять розвиваємо тактильні відчуття дитини – вчимо її розрізняти долонькою фактуру, що допомагає впорядкувати в голові знання про навколишні предмети. Руки, пальці, долоні дитини – не тільки його головні датчики, а й механізми, що запускають розумову та мовленнєву діяльність.
Немає коментарів:
Дописати коментар