пʼятниця, 31 березня 2023 р.

Один - багато.

 



Часто діти з особливими освітніми потребами неправильно вживають слова в множині. Так, замість «багато дерев» діти говорять «багато деревов», замість «багато птахів» діти кажуть «багато пташков» тощо.

Щоб запобігти та скорегувати порушення формування словозміни під час занять вправляємо дітей в різних побутових ситуаціях у використанні родового відмінку множини, а також відпрацьовуємо правильне формулювання вислову за допомогою гри «Один – багато». Метою даного завдання є розвиути навичку розуміння категорій числа іменників, навчити утворювати множину іменників. Розкладаємо перед дитиною картки, розглядаємо їх і уточнюємо :”На цій картинці один апельсин, а на цій ї багато, це апельсини і т. д.” Потім називаємо ці іменники в однині та в множині, чітко промовляючи закінчення, а дитина показує відповідну картинку, називаючи її.  

Навчаємось граючись та разом допомагаємо діткам розвивати мовлення.

Немає коментарів:

Дописати коментар