Часто діти з особливими освітніми потребами неправильно вживають слова в множині. Так, замість «багато дерев» діти говорять «багато деревов», замість «багато птахів» діти кажуть «багато пташков» тощо.
Щоб запобігти та
скорегувати порушення формування словозміни під час занять вправляємо дітей в різних
побутових ситуаціях у використанні родового відмінку множини, а також відпрацьовуємо правильне формулювання
вислову за допомогою гри «Один – багато». Метою даного завдання є розвиути
навичку розуміння категорій числа іменників, навчити утворювати множину
іменників. Розкладаємо перед дитиною картки, розглядаємо їх і уточнюємо :”На
цій картинці один апельсин, а на цій ї багато, це апельсини і т. д.” Потім
називаємо ці іменники в однині та в множині, чітко промовляючи закінчення, а
дитина показує відповідну картинку, називаючи її.
Навчаємось граючись та разом допомагаємо діткам розвивати
мовлення.
Немає коментарів:
Дописати коментар