Гра для дітей, особливо молодшого віку, – це один із найважливіших природних інструментів розвитку та навчання. Проте трапляється, що дитина відмовляється гратися самостійно, з однолітками, а то і взагалі не проявляє цікавості до ігрової діяльності.
Гра дає змогу дитині пізнавати світ та розвиватися без прямих вказівок до навчання. Гра – це одночасно й сенсорне, і психологічне, й емоційне розвантаження для дитини. Вона знімає більшість обмежень, з якими дитина стикається в повсякденному житті. Натомість це ще й можливість здобувати нові знання й навички.
Діти з ООП отримують корекційну підтримку у вигляді спеціалізованих розвивальних занять із фахівцями. Тому гра для них – особливо важлива, адже вони можуть розкриватися самостійно, без заданого дорослими напрямку. Варто лише підібрати гру, яка буде дитині цікава, доступна, дасть змогу збалансувати вербальне та невербальне спілкування.
Під час дидактичних ігор діти систематизують й закріплюють свої знання про різні ознаки предметів, встановлюють зв'язки між ними, просторові, часові та інші співвідношення. Учні засвоюють загальні поняття, збагачують словниковий запас.
Немає коментарів:
Дописати коментар